Jau praėjo 2 metai po to, kai paskutinį kartą girdėjome kažką naujo apie būsimą II Pasaulinio karo šaudyklę, Enemy Front. Kodėl taip ilgai užtruko? Žaidimo kūrėjai, City Interactive, teigia, kad norėjo de-modernizuoti šaudyklę.
Iš pradžių Enemy Front sekė Modern Warfare ir Call of Duty šaudyklių braižu, kur žaidėjai yra permetinėjami per keletą karo zonų, kur tenka įsikūnyti į skirtingus veikėjus. Tačiau per pastaruosius porą metų tokiu keliu nužengė labai daug modernių šaudyklių, tad Enemy Front kūrėjai suprato, kad nebebus originalūs. Vietoje to, kūrėjai perėjo prie šaudyklės/šnipinėjimo žanrų sintezės, kur kritines situacijas žaidėjas gali spręsti keletu skirtingu būdų, o tai daro įtaką būsimam žaidimo siužetui.
Enemy Front pagrindinis veikėjas - Robert Hawkins – sukilėlis, karo korespondentas, dėl ko kartais nesibodi imtis nevisai švarių veiksmų vardan įdomesnės istorijos... Galų gale žaidimas nukels jus į Varšuvos sukilimo sūkurį, kur lenkų sukilėliai stengėsi išlaisvinti savo sostinę nuo nacių.
Varšuvos sukilimas – asmeninis City Interactive pasirinkimas, nes studija įsikūrusi Lenkijoje, o taip pat pirmojo asmens šaudyklių rinkoje ši tema yra dar beveik neliesta. Enemy Front galėsite išbandyti jau šią vasarą (deja, kol kas neaišku, kada tiksliai). Žaidimo treilerį galima pažiūrėti čia.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą