Microsoft kompiuterinių žaidimų srities vadovas, Phil Spencer, pasidalino savo mintimis apie šią savaitę vykusią Microsoft spaudos konferenciją, E3. Kodėl Microsoft nekalbėjo apie PC žaidimus? „E3 – tai mažmeninių pardavimų paroda, tai konsolių paroda, taigi gal tai ir nėra geriausia vieta kalbėti apie Windows. Tačiau Windows ir kompiuteriniai žaidimai Windows sistemoje yra kritiškai svarbūs Microsoft sėkmei.“ sakė Spencer.
Kur Microsoft galėtų plačiau kalbėti apie PC žaidimus? „Na, pasaulyje vyksta didžiulio mąsto kompiuterinių žaidimų turnyrai, kurie pritraukia pilnas arenas. Manau ten galima rasti vietos.“ Ne visai aišku, apie ką tiksliai kalba Spencer‘is, tačiau pernai Los Andžele vykęs League of Legends pasaulio čempionatas sutraukė tūkstančius, o milijonai stebėjo gyvai internetu.
Kiek anksčiau šį mėnesį Spencer teigė manantis, kad Microsoft turėtų įdėti daugiau pastangų į PC žaidimų sferą, nes jo, kaip Xbox konsolės projektų vadovo, tikslas irgi yra „Sugrąžinti Microsoft Windows dėmesį į kompiuterinius žaidimus“. Nors Microsoft turi didesnių planų PC platformai, Spencer mano, kad Windows sistema jau ir taip yra pakankamai paruošta įdomiausių žaidimų idėjų įgyvendinimui: „Mąstau apie tai iš visų pusių. Galima teigti, kad Windows žaidimai dar niekad nebuvo tokie stiprūs, nes tokios didžiulės serijos, kaip League of Legends ar World of Tanks sudaro liūto dalį žmonių pritraukime bei piniginėse operacijose, palyginti su konsolių produktais. Vis a tai veikia PC.“ sakė Phil Spencer.
Kiek anksčiau šiais metais Microsoft paskelbė kuriant naują Direct X12 grafinę platformą, kuri turėtų leisti smarkiai patobulinti vaizdus tiek Xbox One konsolei, tiek PC platformai skirtuose kompiuteriniuose žaidimuose.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą